Gå til innhold

Lycosa eller G15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge lurt på dette selv :p

 

Jeg tror ytelsesmessig at de er ganske gjevne. G15 har masse ekstra taster og funksjoner og slikt, men på lycosa kan jo alle tastene gjøres om til makro. utseendemessig synes jeg lycosa er en ren pyntegjennsdand på pulten.

 

Jeg har ikke testet noen av tastaturene bare så du vet det ;)

 

men du må jo seff bestemme helt selv. lese noen reviews og finne ut hva du liker best ;)

Endret av Martinis5
Lenke til kommentar
Jeg har lenge lurt på dette selv :p

 

Jeg tror ytelsesmessig at de er ganske gjevne. G15 har masse ekstra taster og funksjoner og slikt, men på lycosa kan jo alle tastene gjøres om til makro. utseendemessig synes jeg lycosa er en ren pyntegjennsdand på pulten.

 

Jeg har ikke testet noen av tastaturene bare så du vet det ;)

 

men du må jo seff bestemme helt selv. lese noen reviews og finne ut hva du liker best ;)

Blir nokk lycosa, ser best ut :p og høres bra ut, skal gi tilbakmelding når jeg har testet det, siden jeg har brukt g15 til andre en del ;)

Lenke til kommentar

da hvar lycosa kommet(skriver på det nå) :D Det ser kjempe stilig ut, er veldig rask og veldig behagelige knapper ;) du kan stille in hva alle knappene kan gjøre, kan ha ti forsjellige lagret ;) det som kan trekkes litt på er at det ser ikke akkurat så fint ut uten lyset i knappene... men, sånn som det er nå er det fantastisk :D

 

I forhold til G15 syns jeg det er bedre knapper, ser litt stiligere ut. og er egentlig glad for at makro knappene er borte, kom bare borti de når jeg bruker det :p men sikker vane sak. og hva skal du med det når hele lycosa, egentlig er makro knapper... Så alt i alt, super fornøyd nå. men vet jo aldri om det kommer noen bakdeler ettervert. men, vertfall jeg likte det svært godt ;)

Endret av Jrmaster35
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...