Gå til innhold

HTC HD2 + Telebutikken = feil info?


Anbefalte innlegg

Heisann, var innom telebutikken i tønsberg og så på en utstillings model av HTC HD2. Jeg spurte ekspeditøren om h*n kunne forklare meg hvordan HD2 var mot OmniaHD.

Jeg fikk da beskjed om at HD2 hadde 32gb innebygd minne, ikke minnekortleser og 3.2mpx kamera... Er ikke dette feil? det står ikke noe om dette når man leser om den på nettet er dette en annen versjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det gjør det, men de burde jo vite hva de snakker om det er jo jobben dems...:-S

 

Her er det nok noen som har tullet litt, ja. Trist at du skulle ha en slik opplevelse. Omnia HD har et kamera på 8 mpx, og HTC HD2 har et kamera på 5 mpx.I bruk vil ikke forskjellen på oppløsning ha så mye å si med mindre du har planer om å forstørre bildene dine veldig/redigere og ta utsnitt.I slike sammenhenger velger man stort sett et kamera uansett? :)

 

Nå skal det være sagt at etter min mening er HTC langt fra de beste på foto - og det virker ikke som om de prøver å være det heller.

 

Ellers er det andre forskjeller på telefonene, blandt annet forskjellig plattform. Jeg hadde bedt en selger om å få teste telefonene ved siden av hverandre slik at du selv kan få et inntrykk av hva som føles best for deg.

 

Det er litt skuffende at du måtte få høre tull fra en selger, du har helt rett, det er jobben vår og det burde ikke være slik. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...