Tom-Stian Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hei allesammen! har spilt call og duty modern warfare nå i noen timer og jeg er brennsikker på at jeg har skutt over 100 folk på nett...men jeg får jo aldri noen unlocks til våpena mine... som nye sikter osv... Står jo at du må skyte 10 folk for å få et nytt sikte.. men ingenting skjer. : / jeg spiller på PC btw! Håper noen av dere har en fornuftig forklaring _ )
TheHawk Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Skyter du da 10 stykk med samme "Class" eller bytter du i mellom flere oppsett?
bandreas Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Mange som sliter med å få weapon unlocks. Prøv å reinstaller spillet. Send også en konstruktiv mail til Infinity Ward og forklar problemet (alt hjelper ). I værste fall kan det bli slik en liten stund, men forhåpentligvis går det over. Her er i hvertfall listene til forskjellige våpenutfordringer og masse annet Call of Duty/Modern Warfare snask.
Tom-Stian Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 hehe, det funka fett nå.. anntar det er en lvl man må nå for å kunne unlocke ting og tang til våpena..fikk unlocka masse rart etter at jeg kom over lvl 8. silencer, red light sight å hartbeat å alT! KJØRRA PÅ! Noen som kan tenke seg å adde meg på steam så vi kan spille ilag? Steam ID: tomstian1
MaCh Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 (endret) Noen som kan tenke seg å adde meg på steam så vi kan spille ilag? Steam ID: tomstian1 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1173712 La deg til. Endret 22. november 2009 av MaCh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå