Gå til innhold

Hvilken AMD CPU og HK bør jeg kjøpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva med den SLK900 med en 92mm Enermax på? har enermaxen fra før.. det må vel bli bra? men ribben passer på kortet ikkesant?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ok.. den er grei...  

dette er kanskje ikke en markedsplass, men hvis noen er interesserte så skriv.. slenger inn en annonse på bruktmarkedet...  

men hvor langt går en 2500 barton og med hva slags kjøler?

Jeg har klokka min opp til 2.2 ghz som tilsvarer XP 3200....med en Thermaltake volcano 11....kjempefornøyd....skal kanskje prøve å klokke den opp noen hakk høyere til XP 3400..... :wink:
Skrevet
ok.. den er grei...

dette er kanskje ikke en markedsplass, men hvis noen er interesserte så skriv.. slenger inn en annonse på bruktmarkedet...

men hvor langt går en 2500 barton og med hva slags kjøler?

Barton kjernen stopper omtrent ved 2,4 Ghz ved meget god luftkjøling, det være seg om det er en XP2800, 3000 eller 3200+. Med Vapochill/Prometeia bør 2,5 Ghz være oppnåelig. Sjekk CPU-databasen til overclockers.com .

2,2 Ghz er oppnåelig uten de aller beste kjølerne siden man slipper å stille voltstyrken (så mye) opp. Men fra 2,2 til 2,4 Ghz må volstyrken stilles betydelig opp - med høy varmeutvikling som resultat.

SLK-900 med 92 mm Enermax er en meget god kjøleløsning i forhold støy/kjøling.

Skrevet

Da har jeg fått solgt det gamle utstyret (1100.- på qxl :D )

og nå skal jeg kjøpe meg barton og nf-7s... skal prøve å klokke som en gud med slk900 :D

*gleder meg*

Skrevet

hvilken av disse kjølerne er best? SLK 900 eller Swiftech MCX462PLUS?

Det er vel disse som er suverene? eller finnes det andre gode alternativer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...