Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kun Xbox 360 Claner

Da har vi denne MW2 Xbox 360 Clan-tråden. Plassen for spørsmål om clankamp, turneringer og generell annen snakk rundt Xbox 360 Claner.

Discuss!

- NiiiK

Endret av JT_NIKO
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en clan selv. Litt info:

Navn: Legendary Group of Skill [LGSx]

Medlemmer: 6 (Vi er ikke og skal ikke bli en stor clan, men et par medlemmer gjør ingenting ;p)

Clan Spill: Vi er hovedsaklig basert på MW2. Men vi spiller også et par andre spill(for fun).

Clan Side: www.clanlgs.tk

Leder: LGS x HeaDShoTz (Meg)

Noen som er intresert i match eller i å bli med, så send meg en melding eller add meg. (LGS x HeaDShoTz)

Skrevet
Har en clan selv. Litt info:

Navn: Legendary Group of Skill [LGSx]

Medlemmer: 6 (Vi er ikke og skal ikke bli en stor clan, men et par medlemmer gjør ingenting ;p)

Clan Spill: Vi er hovedsaklig basert på MW2. Men vi spiller også et par andre spill(for fun).

Clan Side: www.clanlgs.tk

Leder: LGS x HeaDShoTz (Meg)

Noen som er intresert i match eller i å bli med, så send meg en melding eller add meg. (LGS x HeaDShoTz)

Er dere på Gamebattles?? Spiller dere Search and Destroy ?

Skrevet
Er dere på Gamebattles?? Spiller dere Search and Destroy ?

Vi er ikke på GameBattles ennå. Men ja, vi spiller hovedsaklig Search And Destroy. GameBattles er jo en stor slags Hub (verdens største?) med turneringer og sånn, men vi er med i en slags annen Norsk Hub, den er ikke stor, men blir vel større etterhvert håper jeg.

Understreker det: Vi er ikke på GameBattles ennå. Men ja, vi spiller hovedsaklig Search And Destroy.

Skrevet

Vi, LGS bruker først og spørre om generelle ting. Etterpå har vi en snakkerunde på Xbox Live. Og så kjører vi en test på MW2. For å teste hvor god personen er.

Send meg PM om du/dere er intrisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...