Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen vil ikke starte opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pcen min vil ikke boote skikkelig opp. Starter den og den viser den første bootskjermen og går litt videre før det kommer en "-" som står og blinker øverst på skjermen. Den står og blinker og kommer ikke videre. Kommer ikke så langt at jeg kan gå inn i bios. Litt før "-" kommer opp så kommer det masse grønne firkantete greier på skjermen. Har tatt ut all rammen og testet forskjellig uten hell. Også koblet fra alle diskene uten at jeg kommer noe videre. Testet også med et annet skjermkort. Dette begynte når jeg skulle restarte PCen på lørdag. Da hadde jeg spilt noen timer med Modern Warfare 2. Prøvd å resete bios flere ganger for å se om det er det som er feil, men ikke noe bedring etter forsøkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fant jeg plutseli ut at jeg har jo nettopp kjøpt meg et e-sata raidkort. Når jeg tok ut det kortet så bootet PCen opp helt fint. Det er denne kontrolleren som står i. Har en sånn boks tilkoblet der 4 disker står i raid10. Tror folk det bare er å sende inn kontrolleren eller? Pcen vil ikke boote opp uansett om boksen er koblet til kontrolleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...