DanieI Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei, trenger ny gaming pc etter at den forrige ikke funker så jeg lurte på hva jeg burde satse på av disse Intell Core i5 750 og AMD Phenom II 945 AM3 ? Pc'n skal brukes til internett surfing,msn og spilling(Css,Cs 1.6,wow,mw2 og fremtidige spill som kommer) Dette blir min første pc jeg bygger selv, så jeg lurte på om noen har en guide for hvordan man bygger en pc. Og mangler det noen deler i noen av settene? Så ikke ut som alle delene en pc skal ha. Vis dere har noen spørsmål er det bare å spørre Mvh. Turbolax Endret 16. november 2009 av turbolax
Pondus81 Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552 Guide til bygging. Ellers ville jeg gått for AMD oppsettet. Det er mer balansert. Ifølge en artikkel på Tom's Hardware må man opp i GTX 285 og tokjerner skjermkort for å ha spesielt mye nytte av kraftige prosessorer som i5 og i7. Du vil spare litt penger og får en mer balansert PC. Sikkert mange som vil argumenter for Intel istedet, men det er hva jeg selv ville gjort i denne prisklassen så er resten opp til deg! ;D
DanieI Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552 Guide til bygging. Ellers ville jeg gått for AMD oppsettet. Det er mer balansert. Ifølge en artikkel på Tom's Hardware må man opp i GTX 285 og tokjerner skjermkort for å ha spesielt mye nytte av kraftige prosessorer som i5 og i7. Du vil spare litt penger og får en mer balansert PC. Sikkert mange som vil argumenter for Intel istedet, men det er hva jeg selv ville gjort i denne prisklassen så er resten opp til deg! ;D Tenkte åsså på AMD oppsettet prismessig, men tenker åsså at jeg skal ha denne pc'n en stund, så håper at den varer lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå