Gå til innhold

Kjøp av bærbar til max 7000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gammel acer tok kveld. Og er på jakt etter en arbeids pc altså med hovedtyngde på stabilitet, bra batteri, bra cpu til bruk av cad prog. gjerne 500 gb disk. og min 4 gb ram. skal ikke brukes til gaming. gjerne med 15-16 tommers skjerm

Er Acer sine SU maskiner noe ? de har helt utrolige 8 timers batteri ?

SU prosessorene yter de bra ? tenker på su 4100 i forhold til en T6600 ?

Har sett på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502170

selv om den har litt mindre skjerm.

Har vært Acer fans en tid. men det finnes sikkert mange andre gode maskiner. Har surfet rundt i en uke no. men blir nesten bare mer og mer usikker på hva det beste kjøpet kan hva.

må snart bestill.

Håper noen kan veilede meg til det beste kjøpet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på Timeline-serien da 1) den generelt har svake prosessorer (til dels så svake at de sliter med å dra OS skikkelig), og 2) den eldre garde i serien med single-core prosessorer skal fases ut til fordel for dual-core. Altså; kjøper du timeline med single-core nå, blir du snytt.

For CULV-plattformen er denne absolutt noe å se på:

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....7;c:101151;fl:0

14", kan kofigureres opp med SU9600 (da havner du dog 518,- over budsjett), og har dedikert grafikkløsning som muligens vil hjelpe i et CAD-program. Vet ikke hvor tungt CAD-program det er snakk om eller om det drar nytte av et hvilket som helst dedikert skjermkort. Denne maskinen ble testet av hardware.no for et par måneder siden og ble veldig godt mottatt.

Vil du ha kraftigere prosessor må du fire på batteritiden for å få prisen ned i 7000.

Skrevet

Takker for svar.

mulig jeg sattser på multicom. SU 9600 er mulig prossesor nok for meg.

Men skulle jeg ha gått på en kraftigere prosesor. blir det da T6600 ? uten at budsjette ryker for mye ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...