Paxor Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hei! Er på utkikk etter et headset med høy komfort og kvalitet. Det skal i hovedsak brukes til film, musikk og skype. Og en sjelden gang til ipod. Har satt opp et par kriterier: - Pris rundt 1500,- - Semi-lukket (åpent?). Vil ha klokker, men ikke med spesielt mye isolasjon. Synes det føles unaturlig å snakke med helt lukkede headset. - Kan ikke være veldig tettsittende, da det blir ubehagelig når man skal ha det på seg i mange timer i strekk. I forhold til spenn i bøyle kan jeg nevne at Icemat (SteelSeries) Siberia er for stramt, mens Koss UR30 (hel-lukket) er ganske passe til mitt hode. Så, har dere noen anbefalinger på lur?
Fikseren Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg anbefaler på det sterkeste http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446672 . Har hatt dette nå i 3mnd, og jeg har hatt Koss, Beyer og sennheiser headsett. og dette er definitift det beste jeg har hatt til nå "overall" . Sykt å se filmer med AC3 "surround" . Musikk og spill blir en glede med disse, og jeg kan ha dem på i timesvis uten noen problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå