evenandreas Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Hei og hå! Jeg hadde nettopp tenkt til å spille litt CoD MW2 online, men jeg klarer ikke å koble meg til. Det står bare Connecting to IWnet, å det har det gjort en god stund nå.. Noen som opplever det samme?
joey92 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Hei og hå! Jeg hadde nettopp tenkt til å spille litt CoD MW2 online, men jeg klarer ikke å koble meg til. Det står bare Connecting to IWnet, å det har det gjort en god stund nå.. Noen som opplever det samme? Yup, akkurat det samme.. aner ikke hva det er :S
evenandreas Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Hei og hå! Jeg hadde nettopp tenkt til å spille litt CoD MW2 online, men jeg klarer ikke å koble meg til. Det står bare Connecting to IWnet, å det har det gjort en god stund nå.. Noen som opplever det samme? Yup, akkurat det samme.. aner ikke hva det er :S Det er PLAGSOMT! Jeg skulle jo spille.
oljones Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg hadde problemer med dette når jeg skulle spille første gangen. Jeg har kjøpt fra STEAM, jeg fikset det ved å: -Høyreklikke på spillet i STEAM -Velg egenskaper -Velg lokale filer -Bekreft intigriteten for spillbufferen... Da lastet den ned en liten oppdatering på noen kb. Dette må gjøres både på Singel og multiplayer. Edit: Jeg hadde versjon 1.0.159, nå etter oppdateringen fikk jeg versjon 1.0.165 Endret 14. november 2009 av oljones
evenandreas Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Ja nå er det nede igjen... Jeg får fil feil og mw2 avsluttes.
aleksanderro Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Håper de snart får fikset feilen, er higen på å game mer!
evenandreas Skrevet 17. november 2009 Forfatter Skrevet 17. november 2009 er higen på å game mer! Samme her, skal spille met en kammerat i dag så...
Robinste Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 hei jeg har akkurat skjøpt spillet men det samme skjer md meg at jeg bare connecter mot IWNet, men ingenting skjer.... kan noen hjelpe meg??
evenandreas Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 hei jeg har akkurat skjøpt spillet men det samme skjer md meg at jeg bare connecter mot IWNet, men ingenting skjer.... kan noen hjelpe meg?? Du må oppgradere spillet, restart steam så venter du noen minutter så prøver du. CoD MW2 må oppdateres ganske ofte btw...
bompidom Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg hadde samme problem i dag. Men jeg venta i ca. 5 min så var den ok igjen. (kan det ha noe med windows update dagen før??) Anbefaler bare å vente og vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå