Exxia Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 En person i klassa sier at jeg krasjet laptoppen hans ved å trykke på ventemodus knappen 2 ganger, på 2 timer. Også trykte jeg på eject en gang, og en gang dagen før. Han har nå anmeldt meg til politiet for å ha kræsjet pc'n hans osv. Er dette mulig? å krasje en pc ved å gjøre det? :S
Cundou Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 tror ikke du skal være så veldig bekymret... det med politiet er garantert sprøyt. Om han prøver å anmelde deg for noe slikt, tror jeg politibetjenten får seg en latterkrampe. Du klarer ikke å krasje en PC ved å trykke på noen knapper, hvis du gjør det er det noe galt med PC'n fra før. Eneste jeg kan tenke meg er hvis man alltid slår av PC'n ved å holde inn påknappen til PC'n blir svart istedenfor å slå den av via windows. Med andre ord, han bare kødder med deg, og hvis han seriøst tror at du har krasjet PC'n hans pga av det der, har han ikke mye peiling på PC.
Exxia Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 tror ikke du skal være så veldig bekymret... det med politiet er garantert sprøyt. Om han prøver å anmelde deg for noe slikt, tror jeg politibetjenten får seg en latterkrampe.Du klarer ikke å krasje en PC ved å trykke på noen knapper, hvis du gjør det er det noe galt med PC'n fra før. Eneste jeg kan tenke meg er hvis man alltid slår av PC'n ved å holde inn påknappen til PC'n blir svart istedenfor å slå den av via windows. Med andre ord, han bare kødder med deg, og hvis han seriøst tror at du har krasjet PC'n hans pga av det der, har han ikke mye peiling på PC. Går utifra at moren kødder å da?
ZombieBobie Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 så fremt du ikke brukte slegge for å trykke på knappene er det nok ikke din skyld. Begge knappene er jo knapper som er ment å brukes - *facepalm*. Når det er sagt, så høres det ut som om du fikler med pcen hans mot hans vilje - så du bør kanskje lære deg å ikke fikle med andres ting da det høres ut som om du har trykket på knappene bare for å være dust. Påstander om mobbing tas nok mer alvorlig enn påstander om at pcen kræsjet fordi du trykket på eject.
Cundou Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hva moren hans sier og gjør har jeg ingen mening om. Du spurte om man kan kræsje en PC ved å trykke på noen av disse knappene, og svaret er nei. Ellers har ZombieBobie et godt poeng; hvis han ikke liker at du fikler med PC'n hans, bør du la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå