Gå til innhold

Pris på e-mail via mms


Anbefalte innlegg

Dersom jeg sender e-post fra 7250'en min, er det da vanlig mobilpost pris på mailene? Eller pris pr kb.? Tenker da at 7250 ikke har e-post klient, så telenor har sikkert funnet på noe tullball :)

 

Another ting.. De 4 snarveiene som man velger med 4-punktsknappen, er det mulig å forandre på de? Fant ingenting om det i manualen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej igen...vad gäller mail i din 7250, så är det som fungerar bäst ett fantastiskt program som heter EmailViewer och som du kan ladda ner på http://www.reqwireless.com.

Det har stöd för en massa saker, som bilder och annat...och du lägger in en kontaktlista för dina kompisars emailadresser. Det du betalar är sedan kostnade per KB när du laddar ner och skickar mailen. Men det kostar nästan inget...

 

Det finns även ett program från samma företag som heter WebViewer som är lika fantastiskt, och som gör att du kan surfa på vanliga websidor med din 7250, JÄTTEKUL!!!

 

Programmen kostar om du vill använda dom obegränsat och fritt, men det är det värt, helt klart! Jag använder EmailViewer nästan dagligen och det funkar hur bra som helst! Jag tycker till och med att det är nästan bättre än en inbyggd email-klient.

 

Genvägarna sedan...menar du att man trycker i hörnen på knappen i mitten så går det inte att ändra vad jag vet, nytt sms om du trycker snett upp till vänster och kalender om du trycker snett upp till höger...kamera om du trycker rakt uppåt och telefonboken om du trycker nedåt.

 

Vad du kan välja är alternativ för snabbval på knappen längst upp till höger...där kan du lägga in genvägar till nästan allt du vill.

 

Hoppas du fick någon hjälp av detta!

 

 

*TRANCEDANCER*

Lenke til kommentar

Jepp, skal laste ned e-mail programmet nå - klarer meg ikke uten :)

 

4- punktsknappen har jeg vent meg til, så det går egentlig bra.. eneste som er litt irriterende er at det ikke er mulig å ta vekk "navn" på den høyre hurtigtasten.

 

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...