Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hp dv5 1045eo hardisk problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

kjøpte en hp dv5 1045eo i februar som har funka ganske bra helt fra jeg kjøpte den, men den har blitt gradvis varmer så jeg sendte den inn på reparasjon og der fant de masse støv inni maskinen. Det var tydelig hvis en garanti sak i sommer(og han sa det ikke var første gangen) . Men nå har den siste månen har den blitt veldig varm igjen sann som den var før, og om fredan så skulle jeg formatere den begynte å bli veldig treg og startmenyen kom ikke opp når jeg starta den opp.

og etter jeg satt i recovery CD-en og kjørte den helt normal og som vanlig ås man re-starte PC-en og så skulle jeg skruden på igjen og da fikk jeg bare opp en sånn dos strek(?)

så fikk en kompis av meg som jobber med pc til å se på den å han sa herdisken mest sansynlig var ødlagt(kjørte noe sånn tester i BIOS sånt) så lurer på om det er min skyld at harddisken har tatt ferie. Har sendt PC-en på reparasjon nå og de påstår at det er min skyld at det er min skyld PC-en er full av støv den har som regel alltid stått på fast underlag ikke i sofa,dyner eller lignen med mye støv. Huset er også rent.

Så spørsmålet er dette en garanti sak eller min skyld?

og skal det være nødvendig å tømme den for støv 2 ganger på 9 månder!?

leste også at det er veldig mange som sliter med at hp dv serien blir veldig varme.

eventuelt noen som kan bekrefte at dme blir veldig varme?

takk for hjelpa

håper jeg posta riktig

Endret av n3mo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann! For å finne ut om dette er "din skyld" så kan du jo se deg litt rundt her: Forbrukerrådet - kjøp av varer. Dersom du har noen rettigheter i denne saken, står det her et sted. Du kan også sende dem spørsmål og beskrive din sak, så får du hjelp.

Jeg vet ikke om denne serien blir spesielt varme, så der kan jeg ikke si noe, men det høres rart ut at den blir full av støv to ganger på ni måneder dersom den står på et relativt støvfritt underlag.

Håper det hjelper deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...