Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DirectX Error under spilling.


Anbefalte innlegg

"DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions"

 

Får denne feilmeldingen når jeg spiller Modern Warfare 2. De første brettene går greit, men når jeg starter på brettet "Wolverine" så henger det seg etterhvert og jeg får feilmeldingen over.

 

Har ikke peiling på hva problemet kan være. Noen som har en ide?

 

Har oppdatert skjermkortdriver (ATI 8.661.0.0) og har directx 11 installert.

 

OS: Win 7

Skjermkort: Asus Radeon HD 3870X2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
"DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions"

 

Får denne feilmeldingen når jeg spiller Modern Warfare 2. De første brettene går greit, men når jeg starter på brettet "Wolverine" så henger det seg etterhvert og jeg får feilmeldingen over.

 

Har ikke peiling på hva problemet kan være. Noen som har en ide?

 

Har oppdatert skjermkortdriver (ATI 8.661.0.0) og har directx 11 installert.

 

OS: Win 7

Skjermkort: Asus Radeon HD 3870X2

 

 

Har samma problemet selv, får det når jeg har connecta til en host og spillt en match mens jeg connecter til den neste. Veldig irriterende. Trur faktisk jeg har det samma skjermkortet som deg og, kan være noe deR?

Lenke til kommentar

Endre video innstillingene i spelet deres til følgende:

 

Anti-aliasing: 2x

Texture quality: Manual

Texture resolution: High

Normal map resolution: High

Specular map resolution: High

 

Eg hadde textures på extra og Anti-aliasing på 4x og slet veldig med direct-x error. Denne endringen bør fikse problemet. Gi gjerne tilbakemelding om det virket. Feilen ligger i modern warfare 2!

Endret av Stinger169
Lenke til kommentar

Fikk samme feilmelding (8800GTS 640mb) for første gang idag etter 2 uker med spilling. Fikk samtidig mange blå prikker over halve skjermen + nå får jeg blåskjerm når jeg prøver å starte opp maskinen samtidig som alt av skrift som kommer opp i bios og under oppstart blir helt rar.

 

Tipper det er skjermkortet som har tatt kvelden men er ikke helt sikker. Noen som vet om det er en korrekt vurdering fra min side eller har noen av dere fått samme greia??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...