Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i håndleddet!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Har blitt utplassert på bilverksted nå. Og etter en uke, så har jeg begynt å kjenne smerter i håndleddet og albuen. Det verker noen ganger også. Er værst vis jeg slenge armen utover, da kjenner jeg det skikkelig på andre sia av albue-knokkelen, eller hva den kalles.

Hva kan dette skyldes? Nå har jeg ikke skrudd så mye før, så kan det være det? At nå skrur jeg som bare det, å det er ikke kroppen vandt med. Rimer også..hehe.

Er hvertfall ikke noe godt å jobbe med.

 

Noen som har tips/råd? Takk ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Welcome to the club. Antakelig korrelerer begynnelsen av smerten med din utplassering, hvor håndleddet uten tvil er involvert i mye ensidig arbeid og mange unaturlige bevegelser. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre annet enn å hvile området, få nok søvn og drikke mye vann. Slikt går vanligvis over av seg selv.

Lenke til kommentar
Welcome to the club. Antakelig korrelerer begynnelsen av smerten med din utplassering, hvor håndleddet uten tvil er involvert i mye ensidig arbeid og mange unaturlige bevegelser. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre annet enn å hvile området, få nok søvn og drikke mye vann. Slikt går vanligvis over av seg selv.

Takk for svar! :)

 

Ja, jeg kjente hvertfall idag, at det ikke gjorde så vondt lengre. Så jeg er på bedringensvei! =) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...