Gå til innhold

Nokia X6 - noen sjanse for at den blir tilgjengelig i Norge?


ferrek

Anbefalte innlegg

Enkelt spørsmål, enkelt svar?

Siden Nokia X6 er Nokias første telefon med "Comes with music" og det av en eller annen grunn ikke er lansert i Norge er det blitt sagt at den ikke blir lansert i Norge, noe man også kan se om man tar en titt på de norske Nokia-sidene.

 

Er det noen grunn til å tro at denne tjenesten vil bli lansert i Norge etterhvert og at telefonen dermed blir tilgjengelig for salg i Norge også?

 

Synes telefonen ser meget bra ut, det er også Nokias første telefon med kapasitiv skjerm.

Nokia-X6.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Mobilen kommer nok til norge. Dersom comes-with-music versjonen ikke gjør det, mener jeg å ha lest at nokia skal lansere en rimeligere comes-without-music senere. Jeg klarer ikke finne kilden på det nå, likevel. Virker som en knall telefon den der. Siden jeg har Omnia HD, håper jeg denne telefonen blir populær, så det blir fart på S60v5 programmer til kapasitive skjermer. Nokia er flinkere enn Samsung på programvarer.

Lenke til kommentar
Tja, den som kunne svare ... Man må vel gå ut fra at når Nokia lanserer en telefon for det norske markedet så har den norsk språk ...

 

Men det er merkelig at fremdeles står det ingenting om X6 på Nokias norske hjemmeside. Er det bare "lureannonsering" fra NetOnNet og CDON mon tro? :hmm:

 

Det er jo annonsert at Norge er blant landene som ikke skal få X6, siden Nokia "Comes with music"-tjeneste ikke er tilgjengelig her i Norge. Derfor finner jeg det lite sannsynlig at den har norsk språk. Det at den heller ikke står på Nokias norske sider bidrar ikke akkurat i positiv retning hva angår lansering i Norge.

Lenke til kommentar
Tja, den som kunne svare ... Man må vel gå ut fra at når Nokia lanserer en telefon for det norske markedet så har den norsk språk ...

 

Men det er merkelig at fremdeles står det ingenting om X6 på Nokias norske hjemmeside. Er det bare "lureannonsering" fra NetOnNet og CDON mon tro? :hmm:

 

Det er jo annonsert at Norge er blant landene som ikke skal få X6, siden Nokia "Comes with music"-tjeneste ikke er tilgjengelig her i Norge. Derfor finner jeg det lite sannsynlig at den har norsk språk. Det at den heller ikke står på Nokias norske sider bidrar ikke akkurat i positiv retning hva angår lansering i Norge.

 

var i manchester for ikke lenge siden og så den tlf der. Vurderte å kjøpe den men blei usikker, siden dem ikke har en mobil som jeg kunner teste lit før jeg kjøper. Bare dummy var ute på display, hjelper lite

Lenke til kommentar

Nokia x6 er å få kjøpt i norge! netonnet.no cdon.no osv

Den har norsk språk!

Den er ikke lansert i norge på nokia.no pga at den ikke har comes with music muligheten i norge enda.

Men hvem som helst kan ta den inn til Norge uansett! Derfor finnes den!

 

Jeg sitter med min her og er kjempefornøyd!

Comes with music og gratis musikk i et år fungerer utmerket,men man må bytte land til sverige i musikkbutikkmenyen for å få det til!

 

LØP OG KJØP :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer ny telefon og lurer på om det er noen av dere som har hatt telefonen en stund kunne gi meg en tilbakemelding om hva som er pluss og minus med denne Nokia X6 telefonen, virker litt interresant, men som sagt så kunne det vært kjekt med noen visdomsord fra noen av dere som har den... ;)

 

Ps. Beklager vist jeg tar opp igjen denne tråden, men tenkte jeg kunne slippe å starte en ny tråd bare for dette :blush:

Lenke til kommentar
Vurderer ny telefon og lurer på om det er noen av dere som har hatt telefonen en stund kunne gi meg en tilbakemelding om hva som er pluss og minus med denne Nokia X6 telefonen, virker litt interresant, men som sagt så kunne det vært kjekt med noen visdomsord fra noen av dere som har den... ;)

 

Ps. Beklager vist jeg tar opp igjen denne tråden, men tenkte jeg kunne slippe å starte en ny tråd bare for dette :blush:

Jeg og tenker på å kjøpe denne, er det ingen som har den som kan komme med noen erfaringer?? De har den på komplett, holdt på å kjøpe den i sted, men hadde vært kjekt å hørt om noen erfaringer først.

Lenke til kommentar
Vurderer ny telefon og lurer på om det er noen av dere som har hatt telefonen en stund kunne gi meg en tilbakemelding om hva som er pluss og minus med denne Nokia X6 telefonen, virker litt interresant, men som sagt så kunne det vært kjekt med noen visdomsord fra noen av dere som har den... ;)

 

Ps. Beklager vist jeg tar opp igjen denne tråden, men tenkte jeg kunne slippe å starte en ny tråd bare for dette :blush:

Orket ikke å vente på noen tilbakemeld her, bestilte en på komplett og fikk den i går. Kjempe fornøyd så langt. Har tidligere hatt en 5800 og nå sist en N97. Var veldig fornøyd med 5800, ikke fult så fornøyd med N97. Kommer med mer tilbakemeld bare jeg får teste litt, men som sagt, lover bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått prøvd Nokia 5800 en stund. Etter litt knoting i starten så begynder det å sitte nå og telefonen virker meget bra. Personlig så synst jeg telefonen er litt avansert men man komer ganske fort inn i det.....men en liten ting som jeg ikke har funnet ut av enda når jeg skriver meldinger er rett og slett..hvor i all verden er smileysene blitt av? er d noe jeg må laste ned eller er det rett og slett ingen smileyser på telefonen....er klar over jeg kan gå fysisk inn på alle tegnene og lage en der, men er mye kulere å ha skikkelige smileyser...... :hmm:

Lenke til kommentar

Heisan, nå er det vel Nokia X6 vi snakker om i denne tråden, ikke 5800, den har jo egne tråder, bl.a. denne ;)

 

Når det gjelder smileys, så er jo det en gimmick i Sony Ericsson sine telefoner, ingen Nokia-telefoner har det "innebygget". Men kanskje det finnes tips og triks til å få det også på Nokia?

 

Ellers, ønsker flere erfaringer fra dere som har kjøpt Nokia X6!

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...