halxiz Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 hei! skal kjøpe en bærbar pc som takler CoD: MW 2, CS 1.6, CSS etc. vil ikke langt over 5000, så har sett på denne. vet ikke noe særlig om pc-er, men denne virker grei. gi gjerne tips om liknende pc-er til samme prisklasse. takk på forhånd
paalrh Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 sjekk ut acer aspire serien https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1104203&hl= synes 4gb minne er et minimum for en moderne pc eller laptopp jeg da. ville tvile på at den der kjører mw 2 noe særlig bra. Kjenner jeg får en knute i magen når folk (les elkjøp) tør å si at 3gb ram = solid ytelse.
halxiz Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 sjekk ut acer aspire serien https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1104203&hl= synes 4gb minne er et minimum for en moderne pc eller laptopp jeg da. ville tvile på at den der kjører mw 2 noe særlig bra. Kjenner jeg får en knute i magen når folk (les elkjøp) tør å si at 3gb ram = solid ytelse. de ble i litt dyreste laget da... men takk for tipset. skal se litt videre på serien.
halxiz Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 jeg fant denne. vet ikke om grafikkortet er så bra, men søkte på komplett.no etter grafikkortet og fant ut at denne har det...
halxiz Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 det ikke er noen her som vil skrive noe får jeg bare pøse på. jeg fant denne på qxl.no som sagt så vet jeg nesten ingen ting om pcers innhold og hva som er superbra o.l. så si din mening!
LunarG Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg tror det skal godt gjøres å få en særlig spillbar laptop for 5000. Brukbar spillytelse begynner nok omtrent her: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....8;c:100561;fl:0 Går du for langt under den prisen, så vil du måtte kjøre nær sagt alt av spill på lave instillinger.
ExtremeGo Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2587444;c:36159 Denne takler iallefall spillene dine på full grafikk , og en av de bedre laptopene jeg har sett i forhold til pris.
halxiz Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 takk for svar ^^ men har et spørsmål: er dette bra innhold i en stasjonær pc:? 2.8 GHz 512 MB (DDR-SDRAM) 160 GB (ULTRA DMA-HARDDISK 7200rpm) ATI ® Radeon TM9700 (128 MB dedikert skjermminne) Grensesnitt IEEE 1394 10/100BT nettverksgrensesnitt V92-klargjort modem Intel Pentium ® dette står utpå min stasjonære PC. den begynner å bli noen år nå, men var den "perfekte" game-pcen da jeg kjøpte den. takker for svar
halxiz Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 ooops! Intel Pentium ® 4 skulle det være ^^
mbruun Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 takk for svar ^^ men har et spørsmål: er dette bra innhold i en stasjonær pc:? 2.8 GHz 512 MB (DDR-SDRAM) 160 GB (ULTRA DMA-HARDDISK 7200rpm) ATI ® Radeon TM9700 (128 MB dedikert skjermminne) Grensesnitt IEEE 1394 10/100BT nettverksgrensesnitt V92-klargjort modem Intel Pentium ® dette står utpå min stasjonære PC. den begynner å bli noen år nå, men var den "perfekte" game-pcen da jeg kjøpte den. takker for svar Nei, denne er rimelig utdatert. 512mb ram og et skjermkort på 128mb er veldig lite i forhold til dagens systemkrav for spill. I tillegg er 160gb HDD veldig lite. Husk på at noen spill tar 20-30gb plass. Hvis du i tillegg har 30-40gb med mp3 og OS'et tar ca 10gb har du veldig lite plass igjen til noe som helst :-)
paalrh Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 den gamle pcen din har en brukbar cpu ti lspilling siden spill tjener mer på høy ghz enn flere kjerner med lav ghz. problemet er ram og lagrings kapasitet og muligenss HK. Uten å vite hva slags hk du har i den der er det vanskelig å si om den vil kunne takle en hard oppgradering med tanke på skjermkort. men om hvist og dersom at hk klarer det så skal det kunne være mulig å pimpe den opp med ca 4 gb minne en 500 gbs harddisk og skikkelig skjermkort. Men jeg vil alltid være skeptisk til en pc som har 512 mb minne og blir betegnet som en bra spill pc. den vil komme til å være gammel. alla type IDE og gammel PCI standard gammel. om du vil ha en spill pc/laptopp for 5 høvdinger så er du nok ganske bundet til en pc. Prøver du for en laptopp vil du bare ende opp med å betale mer for mindre enn hva du behøver. Og det er aldri en bra ide.
halxiz Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 ok. som sagt så ble den kjøpt for over 5 år siden, og da krevde ikke spill så mye :/ takk for svar^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå