_tHokA_ Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Nå idag sitter jeg med en billig Tecsonic Blu-Ray spiller. Kjøpt for en tusenlapp på Coop OBS da de hadde tilbud der. Men den bråker og bilde er dårlig. Har sammenlignet den mot pappas Pioneer Blu-Ray spiller og det kan ikke sammenlignes. Jeg har også hatt lyst på en PS3 lenge nå, så tenkte jeg kunne slå sammen 2 ønsker. Men hvordan er kvaliteten på Blu-Ray spilleren på en PlayStation 3 mot f.eks 2000krs Blu-Ray spillere?
Svenni212000 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Nå kan det først nevnes at jeg selv ikke har PS3. Jeg leser dog en artikkel i nyeste utgave av Gadgets, og der står det følgende:...
Dunno1987 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Min personlige erfaring er at den er veldig god. Har en 40" Samsung tv av noe slag, 1080p i hvert fall (bedre til pc bruk) Synes den gjør en veldig god jobb med både vanlige DVD'er og Bluray filmer, samtidig som jeg ikke ser forskjell på de to... Enten fordi den er såpass god med dvd, fordi den suger på bluray eller fordi jeg ikke kan se forskjell. Gudene veit :!: Uansett, jeg er veldig fornøyd! Men, har ikke prøvd noe annet enn gamle vanlige dvd spillere med tilsvarende gammel bilderør TV, og PS3'en min. Så har ikke erfaring med nyere og dedikerte spillere av noe slag. Edit: Hva med å kjøpe en PS3 på nettet, teste ut, og sende tilbake på angreretten hvis den ikke dekket behovet? Er jo derfor vi har angreretten... Endret 10. november 2009 av Dunno1987
Howard Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jepp, PS3 er en utmerket Blu-ray-maskin. Det står ikke tilbake for andre frittstående spillere i samme prisklasse når det gjelder lyd- og bildekvalitet. Dog kan det være smart å investere i Blu-ray-fjernkontrollen samtidig. Jeg synes imidlertid det er rart at Tecsonicen er så dårlig. Den burde egentlig ikke ha så dårlig bildekvalitet. På hvilken måte er bilde dårlig - i hvilke situasjoner - og gjelder det med all slags materiale? Hva slags utstyr benytter du ellers? Har du prøvd med en firmware-oppdatering av spilleren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå