Gå til innhold

HTC Leo eller N900


Djmolvi

Anbefalte innlegg

Jeg har en reklamasjon sak på mni N96. En mobil som har mer feil hvergang det går på rep. Nå vil jeg ha ny mobil.

 

Saken er at jeg klarer ikke å bestemme hvilken jeg skal ha. HTC har større og bedre skjerm. N900 er fm sender. Begge har sine fordeler.

 

Kjøper jeg Nokia så er det lettere for meg å føre over alle kontakter samt tillegg info på hver kontakt, men hvis jeg kjøper HTC så bli det ikke så enkelt.

 

Er fortvilet. TRENGER HJELP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også byttet ut min N96 med ny tlf nå, og jeg valgte HD2 fordi alle Nokia telefonene jeg har hatt i det siste har vert bare tull med ("flaggskip" telefoner hver gang). Så hvis jeg var deg ville jeg valgt HD2, men hvis du vil ha Hardware tastatur, så må du nok velge N900 eller finne et annet alternativ.

 

Har mistet all tillit til Nokia. Blir bare dårligere og dårligere for hver gang :s

Lenke til kommentar
Jeg har også byttet ut min N96 med ny tlf nå, og jeg valgte HD2 fordi alle Nokia telefonene jeg har hatt i det siste har vert bare tull med ("flaggskip" telefoner hver gang). Så hvis jeg var deg ville jeg valgt HD2, men hvis du vil ha Hardware tastatur, så må du nok velge N900 eller finne et annet alternativ.

 

Har mistet all tillit til Nokia. Blir bare dårligere og dårligere for hver gang :s

 

hvordan var det å føre over kontakt liste fra Nokia til HTC. Jeg har flere opplysninger under hverkontakt og fikk høre fra en venn som også har HTC at bare en telefon nummer blir overført på HTC resten må tastes inn manuelt. Hvordanvar det med deg.

 

Jeg liker alarm i N96. Nokia har mulighet for flere alarmer og mulighet for at de skal gå på arbeidsdager eller f.eks hver tirsdag. Har HTC den mulighet?

Lenke til kommentar
Jeg har også byttet ut min N96 med ny tlf nå, og jeg valgte HD2 fordi alle Nokia telefonene jeg har hatt i det siste har vert bare tull med ("flaggskip" telefoner hver gang). Så hvis jeg var deg ville jeg valgt HD2, men hvis du vil ha Hardware tastatur, så må du nok velge N900 eller finne et annet alternativ.

 

Har mistet all tillit til Nokia. Blir bare dårligere og dårligere for hver gang :s

 

hvordan var det å føre over kontakt liste fra Nokia til HTC. Jeg har flere opplysninger under hverkontakt og fikk høre fra en venn som også har HTC at bare en telefon nummer blir overført på HTC resten må tastes inn manuelt. Hvordanvar det med deg.

 

Jeg liker alarm i N96. Nokia har mulighet for flere alarmer og mulighet for at de skal gå på arbeidsdager eller f.eks hver tirsdag. Har HTC den mulighet?

 

Nå har ikke jeg fått min HD2 ennå, i og med at den ikke har kommet i butikkene i Norge.

Jeg har også mye info under mine kontakter, men har kun simkortet, så jeg vet ikke hvordan dette vil bli. Jeg bryr meg ikke noe serlig om det heller. Kan importere info fra Facebook med HD2 uansett ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

prøvde både hd2 og n900 hos telekiosken i oslo, men da uten simkort så fikk ikke ringt og testa mic og speaker.

dem er lynkjappe begge to til alt. og HD2 sin 4.3" skjerm er enorm. jeg trodde den skulle være litt større enn vanlig hd, men denne er stor. sjekka min touch pro mot den og skjermen er like stor som to touch pro skjermer med langsidene mot hverandre. HD2 since sense UI er akkurat som på alle andre htc sense tlfnr. bare at denna har ingen task manager etter det jeg skjønte og ÆØÅ er ganske klundrete å få til. du må holde inne O for å få opp en liste md 7-8 bokstaver og du kan da velge Æ eller Ø og om du holder inne A så får du Å.

Touch skjermen på HD2 er knallbra. veldig responsiv og presis.

 

N900 er veldig responsiv også og har ikkeno lag etter det jeg testa. kan være litt klundrete å treffe noen småting på touchskjermen, men det følger md stylus så om du har for store fingre så er d ingen fare pluss at den har fysiskt tastatur som jeg personlig elsker. Nokia har også tv-utgang om du vil kjøre noen av filma du har på tlfn's 32gb harddisk på tvn så er bare å plugge den i. etter det jeg har skjønt så er alt av programvare til n900 gratis og den har langt flere programmer enn hva microsoft har til winmo. Nokia har btw Open GL til grafikkbehandling.

 

 

 

HD2 er en mye finere tlfn, men N900 føles mer komplett for meg. den har ikke multitouch, mms funksjon eller så stor skjerm, men den har fysiskt tastatur med egne knapper for ÆØÅ, fm sender så du kan streame den over radioen i bilen så du slipper kabelrot, virka mer solid og etter det jeg har hørt så har den et mye større utvalg av programvare.

Da det gjelder nettleser så vil jeg sette fingern på N900 sin mozilla istedet for HD2 sin opera. har opera på pcn hjemme og iblant må jeg bytte over til mozilla for å få visse sider til å fungere. har opera på min touch pro og det er noen ganger jeg må bruke IE for visse sider.

 

håper dette hjalp :p

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...