Gå til innhold

Ny enkel telefon


z1nox

Anbefalte innlegg

Hei! Har for øyeblikket en HTC Touch HD, men har i grunn gått lei av touch, det var ikke noe for meg i lengden.. Søker nå etter en ny telefon, litt enklere og raskere.

 

Ser for meg at telefonen har følgende egenskaper:

 

- Rask rask rask

- Så tynn som mulig

- God å skrive sms på

- UTEN touch

- Brukbar batterilevetid

- Bra menyer/enkle

 

(Internet og kamera er ikke så viktig. Musikkavspiller i telefonen ser jeg ikke på som noe must heller, men er kjekt å ha)

 

 

Hadde en Samsung d900i før, angrer meg egentlig ihjel på jeg gav den fra meg, for det var en veldig god mobil for mitt bruk!

 

Noen som har noen tips? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får tak i en SE k610, er det den rette tlf for deg. Jeg har hatt to- tre stykker av den. God batteritid (4-6 dager), gode knapper, den er veldig kjapp og du burde få den billig. Ikke kjøp brukt, selvfølgelig. Forøvrig kan jeg anbefale SE C510. Den er ganske kjapp, men batteritiden er dårligere. Det kommer av at den har større skjerm, antar jeg.

Lenke til kommentar

Pass på at Slide-telefoner lett går til helvete hvis du har rusk i lomma. Sommer og strand er ikke bra for en sånn telefon. Har hatt en Slide-telefon jeg og. Men er jo et greit alternativ.

 

Foresten, tror du skal slite med å få tak i k610. Bare glem det tipset, selv om det hadde vært en perfekt mobil :cry:

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...