chriss10an Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hei! Jeg lurer på hva som er best av Steelseries 5H v2 og Logitech G35? Noen som har noen erfaringer med en av disse (eller begge)? Noen som anbefaler noen andre gode headsett som ligger i samme eller sånn ca. samme prisklasse?
eSuba Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Soleklart G35 , har en kompis som har Steelseries 5L , jeg liker det ikke så veldig godt . G35 er meget god. Du har jo andre som Razer De er meget gode og fått god omtale.
jajamensen Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 ikke kjøp Steelseries 5H v2. en kompis av meg har hatt 2 av denne. den første brakk, og den andre,så sluttet miccen å virke etter 1 uke.
eSuba Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 ikke kjøp Steelseries 5H v2. en kompis av meg har hatt 2 av denne. den første brakk, og den andre,så sluttet miccen å virke etter 1 uke. Ja helt enig med deg der, funker også dårlig til vista , mic problemer og det begynner å bli vid! Logitech G35 har også et program der du kan skifte stemme på for eksempel Ventrilo,ts osv. Vil tro det er deiligere å ha på seg også kan du jo bare se på "erfaringene"
chriss10an Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 oki... takk skal ta og kjøpe G35 jeg da. (y)
Tore Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Litt sent ute her, men vil også si G35... 5H har et dårlig lydbilde(frekvensrespons)...
Alkohoel Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Logitech G35 er kjempe bra! Men det tåler ikke falle i gulvet en gang før det begynner å skurre noe helt forferdelig av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå