NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Jeg er da ikke 18 enda, men snart nok. Derfor sitter jeg på ett visa electron intro fra dnb bank kort, noe som ikke kan brukes på wow abonoment ser det ut til. Jeg har spurt mine foresatte gjentatte ganger før om de kunne være så snille og "legge ut" joda de gjorde det en gang, men ikke noe mer. Noe som er meget irriterende. Og er ikke så hekta att jeg gidder og spørre for og deretter bringe opp en krangel og min mors prinsipper / regler for spille-tid. Derfor har jeg holdt meg til Pre-Paid Game Card til nå, men finner det meget irriterende att jeg må dra en time for og få fatt på disse game cardene for en fornuftig penge. Noen som vet om en metode jeg evnt. kan kjøpe nokså billige game card på nettet via banken eller noe lignende for og slippe disse en timers lange reisene kun for ett dumt game card?
Litraphy Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Tror nok jeg ville fortsatt å anbefalt deg å kjøpe gamecards rett fra butikken, så du vet hva du får. Dra en time for å handle et gamecard hver 2. måned er vel ikke så ille vel? Du kan vel også kjøpe et par i slengen?
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Med tanke på att jeg kun får lønning en gang I måneden så joda jeg kan kjøpe 4 game cards I slengen. men liker gjerne og ha noen kroner for og rutte med I mellom tiden for lønningene. Dra en time kun for ett game card er i mitt åsyn "waste" men må man så må man. Joda tipper jeg kommer til og fortsette med dette en stund framover, men hadde vert kjekt og se om det var noen som hadde en idé om andre metoder hvis tilfelle skulle væære dær.
Tanner Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Kjøp et sånt speedON kort eller hva det heter.
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 (endret) Sånn som nå. På en lørdagskveld, har selvfølgelig camecard løpt ut når jeg kom hjem. Kunne vert kjekt og handle via internet med tanke på att det er søndag i morgen og jeg kan ikke få handlet i morgen og det er desverre ett raid jeg skulle fått ledet i morgen. SpeenON? Hva er dette. Dette er interresant. Kunne du være så snill og forklare litt nermere hva dette er for noe. Eller eventuelt hvor jeg kunne fått tak i ett slikt? Googlet det nemmelig. Kun Need for Speed anmeldeser som kom opp. Endret 7. november 2009 av NoMilkToday
Tanner Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 (endret) SpeedON var vist helt feil. Vet ikke hvor jeg fikk det fra. Men, her er ihvertfall det jeg tenkte på, Visa Gavekort. Visa gavekort kan du få kjøpt på 7eleven, Narvesen og noen banker. EDIT: Fant det jeg trodde het speedON. Endret 7. november 2009 av Tanner
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Jaa. så ikke så dumt ut. Men nå ser jeg ikke helt forskjelden det med og kjøpe ett "gave kort" enn ett game card. joda det sparer meg turen til Platekompaniet, men er fortsatt det samme. Dette hjelper meg ikke stort om situasjonen er der og jeg sitter på en lørdagskveld uten gametid. Kan like gjerne kjøpe ett ekstra game card da hvis jeg skal ha ett sånt som "backup"
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Tipper du sikter til att jeg da kan få meg 6 mnder eller 3 mndr, noe som er rimligere. Måtte i så fall blitt 3 mnder Liker ikke betale for så meget siden jeg vet alderig når jeg skulle reise bort og kaste bort 1 måned av en 6 mnder.
Tanner Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Da kjøper du et sånt visa kort, og fyller det med nok penger til å handle flere måneder. Også oppdaterer du wow accounten din hver måned.
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Her er man lur Joda men skulle ønske man kunne ta f.eks. 200kr mnden. som sagt får jeg ikke lønning oftere enn 1 gang i måneden så det hadde vert kjekt om man kunne ta og fylle på i ett år med 200kr hver måned og deretter sitte igjen med hauevis av spille tid året etter, eller evnt. kjøpe nye kort og fylle litt og litt på. Uns. endrer tråden litt her. Noen som har en Idé om hvordan jeg kan skaffe spille tid nå! uten og være nødt til og dra til noen butikk`?
Tanner Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 (endret) Du kan be moren/faren din til å fikse visa kort til deg. Eller få de 16(?) tallene til visa electron kortet ditt som du trenger for å handle på Internet. Endret 7. november 2009 av Tanner
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Mamma er meget skeptisk når det kommer til og oppgi visa på nett. Og det og få de 16 siferene... Har de men kontoen er "sperret" for den slags.
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Det var veldig lite serriøst inlegg. Siden til dags dato er jeg ikke 18 og mulighetene er der. De må bare finnes fram.
Ercles Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg husker hva siden het, men jeg mener å ha kommet over ett nettsted som selger bare koden som man mottar på mail istedet for å få kortet levert i posten. Endret 8. november 2009 av Ercles
Tanner Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg husker hva siden het, men jeg mener å ha kommet over ett nettsted som selger bare koden som man mottar på mail istedet for å få kortet levert i posten. Du må nok betale for det også.
Ercles Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Herregud så korttenkt, må jo selvsagt betale med kort. Ikke hør på meg. :!:
H5N1 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Opprett konto hos Nordea, da får du Visa Electron som kan brukes på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå