Gå til innhold

Samsung LE37B555 Vs. 535 + Amerikansk PS3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg skal kjøpe meg en ny TV, som for det meste skal brukes til å se film og spille PS3.

Jeg tenkte i utgangspunktet på Samsung LE37B535, men så ser jeg at LE37B555 koster kun 300kr mer. Hvilken er å anbefale? Evt andre som er gode å bruke?

Det er veldig få butikker som har 535 nå, så er den utgått?

Jeg har en PS3 som jeg har kjøpt i USA (NTSC) og jeg lurte derfor på om denne kan brukes uten problemer på en norsk (eller, jeg kjøper den i Danmark da men siden det er her jeg bor) kjøpt flatskjerm?

Har noen beskjentskap med Merlin.dk? Sykt billig der, slår selv Komplett..

Håper på svar. Når jeg først skal bruke så mange tusen, ønsker jeg noe jeg virkelig vil trives med! Hehe :)

Endret av Friera
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har en 4 uker gammel Samsung Series 7 (7070) LED TV... HDMI 2,3, og 4 gir utrolig mørk bilder.

Prøvde selvfølgelig alt mulig i settings.

Samsung sender bare dumb link til oppgradering som jeg opplyst til dem jeg allerede prøvde, Lefdal sa jeg må sende inn for service, 2-4 uker minst før jeg får tilbake...

Da har du min erfærring, kamaraten min har SHARP LED TV, han har ikke noe problemer med det...

Endret av Eugene
Skrevet
Har en 4 uker gammel Samsung Series 7 (7070) LED TV... HDMI 2,3, og 4 gir utrolig mørk bilder.

Prøvde selvfølgelig alt mulig i settings.

Samsung sender bare dumb link til oppgradering som jeg opplyst til dem jeg allerede prøvde, Lefdal sa jeg må sende inn for service, 2-4 uker minst før jeg får tilbake...

Da har du min erfærring, kamaraten min har SHARP LED TV, han har ikke noe problemer med det...

Huff da... Merker at dette virkelig er en jungel av informasjon, disse TVène.

Vel, jeg har gått bort ifra de to TVéne nå, og ser nå på LE37B655 . Den virker veldig ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...