Yois111 Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Hei brukere av diskusjon.no Laderen til min Dell (eller min Dell) fungerer ikke så den skal. Når den er frakoblet PC men står i veggen, lyser den. Når jeg kobler den til bærbaren så forsvinner lyset. Om jeg kobler den først til bærbaren og så til veggen, blinker bare lyset en gang. Den forblir kjølig i begge tilfeller. Batteriet på min Dell er nå helt utladet så får ikke det minste liv i den. Fant en annen Dell lader som oppfører seg helt likt med min bærbar, men fungerer helt vanlig med den andre Dell bærbaren (og vise versa). Regner da med at det ikke er laderen som er problemet men bærbaren. Noen innspill?
Yois111 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Skrevet 5. november 2009 Klør meg fremdeles i hodet over dette problemet
TakeR^ Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Kan være strøminngangen på pc-en som ikke fungerer.
Yois111 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Skrevet 5. november 2009 Det er noe jeg har i bakhodet, men vil vel egentlig ikke innse det ennda. Ville det være noe jeg kan gjøre for å bekrefte det selv?
TakeR^ Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Prøv laderen din selv på en annen Dell pc hvis du har mulighet til det.
gaardalen Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei, har nettopp hatt samme problemet,kjøpte nu lader på ebay,bortkasta penger. Viste seg å være kontakten på hovedkort,kjøpte ny kontakt(ebay),fikk loddet denne på hos Strandberg service kr.570 Nå funker min Inspiron perfekt.... Endret 14. november 2009 av gaardalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå