sttrons Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Lillebroren min var til å kjøpte seg en pacard bell easy note tj61 på lefdal for en måneds tid siden. Mest sannsynlig fikk han et virus som konket ut boot en. kom hvertfall opp en sånn en liten firkant etter 10 min, hvor en skulle velge operativsystem, der var det ingen ting å velge, så trykket next. kom så inn på et nytt vindu. her var det flere valg: startup repair system recovery full windows recovery acer backup recovery eller no i den duren memmory diagnostic. skjønte jo dette var siden for å kjøre en full recovery på maskinen slik at den gikk tilbake til fabrikk instillinger. Her kræsjet det altså igjen, og nå kommer det bare opp at bootmgr mangler. kommer ingen vei. prøvd å instalert vista fra ny cd, funket heller ikke. Vil helst ha den slik at den er slik den kom, slik at den kan oppgraderes til windows 7. Fanken skal en gjøre???
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 er lenge siden det har vert noen så kraftige virus, som kan ødelegge windows.. tror heller på at noen har rotet litt windows mappa
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Ja kan godt hende han har gjort det å, men det vil han ikke innrømme prøvde å fortelle at han har vært til å sletta noe som ikke skulle slettes, men nope
cruzader Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 er lenge siden det har vert noen så kraftige virus, som kan ødelegge windows.. nja microsoft lager vel fortsatt service packs
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 er lenge siden det har vert noen så kraftige virus, som kan ødelegge windows.. nja microsoft lager vel fortsatt service packs hahahaha! det var dagens!
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 driten er forsikret, men hjelper det noe ved system kræsj?
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 forsikring gjelder normalt ikke slike ting.. men skader sikkert ikke å lese litt i papirene..
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 forsikret gjennom gjensidige, som verdigjennstand. får vel ringe i morgen
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 har ingen aning, men det er jo nada funksjon i den pc'n nå. må jo i teorien repareres
Mechablast Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hva var det som ikke funket med å starte den fra windows mediet. Har du satt cd/dvd til første oppstartsalternativ i bios.
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 cd\dvd er første boot nå ja. får startet installasjonen, så komemr det bare opp en feilmld. satt boot tilbake til hardisk igjen, og ingen reaksjon lengre. prøvde å kjøre startupfiks som kom opp med windows dvd'n men finner ingen filer som forteller meg at det finnes noe operativ system på pc'n
Mechablast Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Edit, for sen. Endret 3. november 2009 av arjato
sttrons Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 could't not install "ett eller annet filnavn" restart computer to install windows again. eller noe i nerheten. men fikk opp et nytt bilde igjen nå, når jeg bootet fra cd'n kunne starte opp i safe mode, safe mode whit network. osv osv. valgte å prøve med last working configurations sort skjerm i 5 min nå, venter litt til jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå