Gå til innhold

Hjelp - PS3 + HDMI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med å få koblet PS3 til tven, det går med vanlig scart men ikke HDMI. Tven er helt ny, og jeg har prøvd å koble en annen PS3 til den og det funket fint med HDMI da.

Er det noe jeg kan gjøre med PS3 for å få bilde på TVen med HDMI fra playstation? Har prøvd å holde på knappen inne for å resette skjerminnstillingene, og brukt både scart og hdmi samtidig for å så endre instillingene til hdmi, men det går ikke!!!

Holder på å bli GAL!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må også sette tv'n til å motta signal fra HDMI.

Skal være en egen knapp på tv-kontollen som lar deg velge innsignalkilde. Kansje det bare er det?

EDIT: Fikk ikke med meg at du testa med en annen ps3. Anbefaler deg da å oppdatere firmwaren over scart, for så å prøve igjen.

Endret av Torefos
Skrevet
Du må også sette tv'n til å motta signal fra HDMI.

Skal være en egen knapp på tv-kontollen som lar deg velge innsignalkilde. Kansje det bare er det?

EDIT: Fikk ikke med meg at du testa med en annen ps3. Anbefaler deg da å oppdatere firmwaren over scart, for så å prøve igjen.

Jeg tok med meg ps3 til min gamle TV, og koblet den til HDMI der, og det funket helt fint! Eneste forskjell på Tvene er at den gamle kun er HD klar, og den nye er full HD. Hvordan oppdaterer jeg firmwaren over scarten? Mener du bare oppdatere PS3en?

Skrevet (endret)

Ja. Var litt uklar der. Koble til med scart istedet, og oppdater ps3'n over nettet. Husker det var en periode der mange hadde problem med svart skjerm med tilkoblet hdmi.

Mener på en patch ordnet det.

Endret av Torefos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...