Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde prikker på penis

Gjest Guest_Filosofen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Filosofen_*
Skrevet

Hei.

Dette problemet har oppstått. Jeg har en fast sexpartner som er den eneste jeg har vært med, vi har vært sammen i et halvt år. Vet at hun ikke har vært med andre så noe sykdom er det ikke....

Har jevnlig samleie og dette har foregått uten problemer frem til nå da jeg har oppdaget røde, små prikker på penishodet.

Lest litt rundt og fant denne linken anngående problemet.

Det jeg lurer på nå er bare generelt hva jeg bør gjøre. Tenker å ta en dusj uten å vaske meg, men ellers anbefaler de så mangt og jeg trenger råd.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest21
Skrevet

Kjenner meg helt igjen..Har akkurat det samme "problemet". Dette er ikke farlig og er helt normalt ut i fra slik du forklarer det. Men hadde jeg vært svært usikker så hadde jeg kontaktet fastlegen for å få problemet ut av lufta.

Gjest Guest_Filosofen_*
Skrevet

Akkurat ja, det er vanlig og det var det jeg trodde. Derfor lurer jeg på hva jeg bør gjøre og hvordan det eventuelt kan unngås i fremtiden, jeg håper å unngå legebesøk da det må være noe jeg kan skaffe meg reseptfritt på Apoteket.

Gjest Guest_Filosofen_*
Skrevet

Noen som vet noe eller har tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...