bryh1 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Hei! Jeg mista tlf min her i går natt, med sim kort i. Nå har jeg tenkt å kjøpe meg ny, tenkte på enten Iphone eller HTC. Hvilken av disse vil dere anbefale? Evt hvilken Iphone? Et spm til også: må jeg kjøpe mobil med eller uten abonnement når jeg har mista det? Hvilken pris ligger en Iphone på med/uten abonnement? Håper på svar og takk på forhånd!
huf Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Du har ikkje mista abonnementet ditt sjølv om du har mista sim-kortet. Berre å ta kontakt med operatøren din å få tilsendt eit nytt.
thoomas82 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Anbefaler deg sterkt å kjøpe Iphone 3gs. Spørs selfølgelig på hva du er ute etter. Hadde en Htc Diamond 2 for litt siden, noe jeg ikke syns noe om. Nå har jeg Samsung Omnia HD, men kommer til å bytte til iphone 3gs så fort som mulig
Dagros Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hei! Jeg mista tlf min her i går natt, med sim kort i. Nå har jeg tenkt å kjøpe meg ny, tenkte på enten Iphone eller HTC. Hvilken av disse vil dere anbefale? Evt hvilken Iphone? Et spm til også: må jeg kjøpe mobil med eller uten abonnement når jeg har mista det? Hvilken pris ligger en Iphone på med/uten abonnement? Håper på svar og takk på forhånd! Du må vel gå via forsikringsselskap om du skal få erstattet telefonen, men abb. har du fortsatt. PS.no selger ulåst iPhone 16GB versjonen til drøyt 8000NOK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå