Gå til innhold

Hjelp til instralering


ANHAPE

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har akkurat lastet ned Sim City 4 Deluxe Edition fra http://thepiratebay.org/torrent/3240743/SI..._DELUXE_EDITION

 

Har klart og pakket filene ut slik at en ikke trenger å bruke WinRar for å åpne dem, men så kommer jeg ikke lenger. I beskrivelsen om hvordan en skal instralere spillet står det:

 

jojojo80 na 2008-11-16 22:04 CET:

 

Easiest torrent game to install ever. I don't post much but I figured so many people are having so many problems, I'll help you all ou. Follow exactly and you can't go wrong.

 

1) download and extract with winrar. You will have two folers (cd 1, cd2) and a text file containing the serial.

 

2) Using Daemon tools (make sure you have the latest version 4.30.1) If you don't have it, google it - it's free.

 

3) Set Daemon Tools to TWO devices. From cd folder one, mount the .mds file on device 1. DO NOT START INSTALLATION YET. On device 2, mount the .img file from folder CD folder 2. When mounting, change daemon tools to *.* all files, so it recognizes the .img file.

 

4)Now click install. Enter the serial found in the .txt file in your download folder.

 

The installation will run and not even ask for cd 2 if you've done this right. The game will start immidiately after installation. You DO NOT need the patch or no CD crack if you don't want it. If you have enough room to leave the cd mounted, I recomend leaving the .exe file alone. If you want the patch and nocd files, find them here:

 

...

 

Har nå lastet ned Daemon Tools Pro Advanced Edition(prøveversjon), men skjønner ikke hvordan jeg skal bruke det. Det står: Set Daemon Tools to TWO devices, men jeg finner ikke plassen hvor jeg skal kunne sette det til to enheter.

Og videre derfra skjønner jeg heller ingenting.

 

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette. Er det noe jeg har skrevet uklart, så skal jeg forklare det bedre og nærmere.

 

 

PS! Håper ikke dette er feil forum. Har kikket rundt på de forskjellige forumene, og kommet fram til at dette måtte være riktig forum for å poste mitt problem.

 

 

Edit: Fant det ut selv. Vet egentlig ikke helt hva jeg gjorde.

Fant også ut at denne tråden er postet feil. Beklager det. Håper en moderator kan slette - eller hvertfall flytte - tråden. Takk!

Endret av ANHAPE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...