altairz Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Når jeg prøver å åpne e-post i aMSN (når jeg klikker på e-post-ikonet ovenfor mine kontakter). Når jeg klikker på det, får jeg denne meldingen: "kan ikke vise «/home/waltila/.amsn/evebud_hotmail_com/hotlog.htm ». Lokasjonen er ikke en mappe" Vanligvis når jeg klikker på det ikonet, åpnes det i firefox og får meg til min msn e-postkonto. Hva er det den mener med den meldingen egentlig? Hvordan kan jeg løse problemet? Takker for svar
Marsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 det er et parameter i prefrences på akkurat denne funksjonen om jeg ikke husker feil. sjekk google om hvilket parameter skal stå der med gmail-konto. mitt beste tips i hvertfall.
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 det er et parameter i prefrences på akkurat denne funksjonen om jeg ikke husker feil. sjekk google om hvilket parameter skal stå der med gmail-konto. mitt beste tips i hvertfall. gmail? hvorfor gmail, når jeg bruker hotmail? vel, dette er helt nytt for meg, noen tips om hvordan jeg kan starte for å fikse dette?
Marsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) beklager, gikk utifra du brukte annen mail-adresse da du fikk denne feilmeldingen. Skal gå greit ut-av-boksen med hotmail. jeg skal legge inn amsn og sjekke om jeg kan hjelpe deg med dette. EDIT: se vedlag screen. I prefrence skal det være veldig greit. Endret 30. oktober 2009 av Marsan
JallaMario Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Account > Preferences > Others > Sett "firefox $url" ved Browser.
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 Account > Preferences > Others > Sett "firefox $url" ved Browser. Skal jeg skrive "firefox $url" i linjen hvor det står "E-postklient:"? isåfall funket det ikke. Fikk akkurat samme feil. Gjorde jeg noe feil, eller er det en annen måte å fikse problemet på? kanskje noe programmer jeg må installere for at det skal fungere som det skal?
JallaMario Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 firefox $url der det står nettleser, og la E-postklient være blank som Marsan viser til.
altairz Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 firefox $url der det står nettleser, og la E-postklient være blank som Marsan viser til. Nå fungerer det helt supert takker for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå