Gå til innhold

Hvor kan jeg finne dyktige PHP-programmerere?


Anbefalte innlegg

Jeg driver med et lite prosjekt her, men jeg har ikke tid (eller nok kunnskap) til å gjennomføre det på egenhånd.

Derfor ser jeg etter en dyktig PHP-programmerer som har tid og lyst til å hjelpe meg med dette. Jeg har allerede prøvd å sette det bort til to forskjellige programmerere i utlandet, men ser at det ikke er en modell som funker så veldig bra.

Jeg tror dette kommer til å funke best hvis man sitter sammen og jobber, hvor begge er fysisk til stede.

 

Derfor lurer jeg på om noen vet om en nettside/forum/skole/blad hvor jeg kan henvende meg for å komme i kontakt med en _dyktig_ programmerer (det er viktig at han er mye dyktigere enn meg, og at han ikke trenger å slå opp alle php-funksjoner hele tiden - det gidder jeg ikke betale for).

 

Det hele er selvfølgelig betalt. Aller helst ser jeg etter en student/wiz-kid/entusiast. Det er fortrinnsvis interessant med Oslo-området.

 

Er f.eks. http://norskwebforum.no/index.php et bra sted å søke?

Hvor finnes de flinke folkene? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

https://hsw.no/

 

Han heter Henrik Steen han er ganske flink gå vidre til hjemmesiden hans så ser du hans referanser.

 

Jesus fucking christ.. referanser? Endel "vennesider" laget for medruss og.. *drumroll* enda et mafia-spill! Hehe, neida, er godt mulig fyren har skill, han har i allefall gjort endel webjobber. Klør meg bare i hodet over alle disse Mafiaspillene som jeg trodde toppet popularitetskurven 4-5 år tilbake men alikevel fortsetter oppover i antall. xD

Lenke til kommentar
Du har bedt Firefox om å koble til

hsw.no med en sikker tilkobling, men vi kan ikke bekrefte at tilkoblingen er sikker.

 

Vanligvis når du kobler til med en sikker tilkobling vil

nettsteder oppgi en sikker identitet, for å bevise at du besøker rett nettsted.

Men identiteten til dette nettstedet er ikke bekreftet.

ja han virker pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...