Gå til innhold

Hvordan "undo" port forwarding?


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med å komme på internett. Hjemme har jeg trådløst og har ingen problemer. Jeg har gjennomført port-forwarding og lurer på om det er dette som skaper problemer for meg??

 

Jeg kommer nemlig ikke på nett med pc`en min på jobb, her har jeg ikke trådløst.

 

Hvordan kan jeg eventuelt komme tilbake til normalt oppsett, og er det noe som kan gjøres uten internett??

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med å komme på internett. Hjemme har jeg trådløst og har ingen problemer. Jeg har gjennomført port-forwarding og lurer på om det er dette som skaper problemer for meg??

 

Jeg kommer nemlig ikke på nett med pc`en min på jobb, her har jeg ikke trådløst.

 

Hvordan kan jeg eventuelt komme tilbake til normalt oppsett, og er det noe som kan gjøres uten internett??

 

På forhånd takk...

 

Mulig du har satt opp fast ip på nettverkskortet ditt?

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med å komme på internett. Hjemme har jeg trådløst og har ingen problemer. Jeg har gjennomført port-forwarding og lurer på om det er dette som skaper problemer for meg??

 

Jeg kommer nemlig ikke på nett med pc`en min på jobb, her har jeg ikke trådløst.

 

Hvordan kan jeg eventuelt komme tilbake til normalt oppsett, og er det noe som kan gjøres uten internett??

 

På forhånd takk...

 

Mulig du har satt opp fast ip på nettverkskortet ditt?

 

Ja, det kan hende. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde særlig peiling på hva jeg holdt på med, fulgte bare en "how to do" for å åpne porter i forbindelse med utorrent...

 

Vet du hvor jeg finner ut om jeg har satt opp fast ip og eventuelt hvordan jeg skal gå fram for å fikse dette??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har et problem med å komme på internett. Hjemme har jeg trådløst og har ingen problemer. Jeg har gjennomført port-forwarding og lurer på om det er dette som skaper problemer for meg??

 

Jeg kommer nemlig ikke på nett med pc`en min på jobb, her har jeg ikke trådløst.

 

Hvordan kan jeg eventuelt komme tilbake til normalt oppsett, og er det noe som kan gjøres uten internett??

 

På forhånd takk...

 

Mulig du har satt opp fast ip på nettverkskortet ditt?

 

Ja, det kan hende. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde særlig peiling på hva jeg holdt på med, fulgte bare en "how to do" for å åpne porter i forbindelse med utorrent...

 

Vet du hvor jeg finner ut om jeg har satt opp fast ip og eventuelt hvordan jeg skal gå fram for å fikse dette??

 

Ah, da har du mest sannsynlig ikke satt opp fast ip.

Du kan finne ut om du har satt fast IP ved å gå til Kontrollpanel, så nettverkstilkoblinger eller nettverks og delingssenter (administrer tilkoblinger (eller noe sånt) ). Finn nettverkskortet, dobbelklikk eller høyreklikk og egenskaper.

så skal det være en liste over tjenester og protokoller i det vinduet i vinduet.

TCP/IP kan du klikke egenskaper på, så skal du få opp om det er satt fast ip eller ei.

Sjekk innstillingene til det trådløse nettverkskortet ditt, evt se om det er skrudd på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...