Gå til innhold

Kompletts Hentomat Treig


Anbefalte innlegg

Når sporingsnummret sier at pakken ha ankommet kompletts (POSTAUTOMAT, SANDEFJORD) KL16.42

 

Hvorfor har jeg da ikke fått denne pinkoden enda da? Skal dette ta så lang tid eller er det bare å kanselere siden jeg ikke får hentet pakken pga at posten som ikke sender meg pin kode? skal forbi sandefjord i kveld (nå) ikke i morgen.

 

Trodde hentomaten var maks 3 timer fra bestilt til henteklar....

 

Kan man bruke sendingsnummret for å hente?

Endret av wunderbjarne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hender at det går litt treigt. Er ikke noe feil med automaten for folka på komplett skal selv sende pinkoden når de har gjort alt klart mener jeg. Har selv venta times vis på pakke som er 100% ferdig mange ganger før.

 

Du får vell ikke kannselert uansett om den er i automaten allerede. Da må du hente den, søke retur og sende den med posten igjen.

Lenke til kommentar
Det hender at det går litt treigt. Er ikke noe feil med automaten for folka på komplett skal selv sende pinkoden når de har gjort alt klart mener jeg. Har selv venta times vis på pakke som er 100% ferdig mange ganger før.

 

Du får vell ikke kannselert uansett om den er i automaten allerede. Da må du hente den, søke retur og sende den med posten igjen.

 

Er det noen på jobb der nå? noen måte å få kontakt med dem som skal sende sms'en??

Hvor lenge mener du jeg må vente?

Lenke til kommentar
Hvor lenge du må vente er helt tilfeldig, men når du bestile er avhengi av når du får pakka. Bestilte du på mårran i dag eller i går skal du få den i dag mostly.

 

Er nok ingen der nå siden de stenger 5. Så du får nok ikke pin-kode før i morgen. :(

 

Fikk svar fra komplett via mail nå...sier det at det er Posten som ikke har sendt sms...Pakken ligger i postautomaten men ikke noe sms eller mail fra posten.

 

Blir vel bare å Kanselere hel greia hvis ikke jeg får en sms snart...rimelig bortkastet med dette systemet hvis man ikke får Pin koden til pakka.....SUR

Lenke til kommentar
Helt enig, har selv vært i din siuasjon og jublet over at pakken endelig har havnet i den jævla automaten uten at pin-koden viser sitt nærvær før så altfor lenge etterpå :)

 

Meen, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

 

Hvor mange timer etterpå fikk du Pin koden? etter at pakken hadde kommet i automaten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo helt utrolig at komplett faktiskt tok i bruk en løsning levert av norges desidert tregeste og mest inkompetente bedrift – Posten Norge AS. Hvorfor kunne de ikke laget en egen henteautomat med ingang bakfra slik at de slapp å gå ut i kulden med varene og kundene slapp å vente på at posten fikk sumlet seg til å sende koden for å låse opp døren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...