Gå til innhold

Hjelp til Webdesign


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter noen som kan hjelpe til med å lage en nettbutikk,har som mange andre blitt ringt opp av Yreg, men leser rundt forbi at dette ikke er et bra sted å kjøpe tjenester.

 

Jeg er ute etter noen som kan lage en siden jeg lett kan vedlikeholde selv, jeg trenger handlekurv og betalingsløsning (dette ordner jeg kanskje selv)

 

Jeg har domena og jeg har pr. i dag plass hos Domeneshop

 

Noen som vet om noen firmaer med enkle løsninger til en fornuftig pris?

 

Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har delte meninger om Yreg. Dem varierer litt i prestasjonene kanskje etter hvem som er designer? Første designet jeg så fra dem var helt ok men ikke hvert pengene. Den andre var nydelig og sykt bra design.

 

Administrering panelet funker helt ok. Skulle gjøre vist deg link til den bra siden men det er en ny nettside under konstruksjon :)

 

 

Ellers er det noe som heter Mosoft. Det er også et helt greit nettlevrandør Bra support og fin administrering panel når du først lærer deg strukturen så anbefaler deg og ta kurs dem tilbyr om du velger disse. Disse varierer også litt i design prestasjonene også.

 

 

Eller kan du nå noen til og designe og kode et helt eget panel til deg i f.eks php selv om det kanskje vil koste litt i drøyeste laget om du skal ha det knall bra.

 

 

MvH Tim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...