Gå til innhold

Nokia E72 eller Samsung B7330?


hgrind

Anbefalte innlegg

Trenger ny tlf. Krav:

 

- godt batteri

- må ha fysisk tastatur

- må kunne installere gmail-applikasjon

- god kalender, som kan vise neste oppføring(er) på startsiden (må gjerne kunne synce med Google kalender)

- wifi

- må kunne lese websider bra (ingen kan vel det i utg.pkt., men begge kan vel installere Opera, så det løser seg på den måten)

 

Jeg har kommet fram til at Nokia E72 eller Samsung B7330 vil passe bra. Ingen har vel kommet ut i Norge enda, men er det noen grunn til at den ene eller andre av disse skulle passe bra, eller ikke? Har hatt nesten bare Nokia før. Har ikke prøvd Windows Mobile.

 

Takker på forhånd for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser ut som jeg går for Samsung B7330 pga. prisen. Men jeg lurer på en ting ang. batteritiden. For det meste er det ikke oppgitt, men flere steder er det 4 timer taletid. Ellers har jeg sett 5, 7 og 12,5 time. Batteriet er 1500mAh. Burde ikke det tilsi at taletiden var på rundt 10 timer eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg går for Samsung B7330 pga. prisen. Men jeg lurer på en ting ang. batteritiden. For det meste er det ikke oppgitt, men flere steder er det 4 timer taletid. Ellers har jeg sett 5, 7 og 12,5 time. Batteriet er 1500mAh. Burde ikke det tilsi at taletiden var på rundt 10 timer eller noe sånt?

 

Dama har motatt B7330 i dag, den imponerte virkelig! bra bygge kvalitet og fin design!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hva synes du om Samsungen,nå som du har hatt den en stund?

 

 

Begge to er to kjempe telefoner. Selv har jeg hatt nokia e71 og e72, og det er de beste mobilene jeg noen gang har vært borti. Hadde det ikke vært for at jeg fikk n97 mini som jobb telefon, hadde jeg fortsatt hatt min e72:) De er kanon på menyen, kjappe, godt tastatur, bra å surfe med, og batteriet er utrolig bra. Varer fint i 2-3 dager ved aktivt bruk:)

 

Samsungen tok jeg nettopp inn til butikken min, og første inntrykket var utrolig bra. Godt tastatur +++.. Har ikke fått testet den, men det blir nok ikke lenge til:) Vil tro begge to et gode valg, og sett utifra prisen på samsungen, har den en veldig overkommelig pris:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...