Martind18 Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Ny spiller - greit med en egen tråd Fikk min i dag. Kun plugget i og lekt meg i 5 min. Ser bra ut foreløpig. Litt forskjellige menysystem fra 1 gen. Tester nettverksavspilling i kveld. Andre som har kjøpt?
pine Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Fikk min for 2 uker siden. En av de dyrere spillere på markedet, men helt klart verdt pengene. Orginal fw har lite problemer med network shares, men kan fikses. Custom firmware er ute også, som fikser samba problemer, altså network sharing, men krever litt linux kunnskaper.
Kjusern Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Har kjøp en slik, men får ikke frem/vist iso filmfilene, andre som har erfart dette og vet hvorfor? Finner ikke iso filene i det hele tatt i mappen... Noen innstillinger som må settes?
smy Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Den spiller ikke av iso filer som jeg har forstått.
Kjusern Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Noen andre som også har forstått det slik?
Dan Stamnes Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 regner med t dette da er WD TV live.. aldri sett noe med HDTV på boksen min iallefall.. uansett, fikk en slik WD TV Live i dag. har windows 7. men får ikke spillt av noen verdens ting. gått igjennom en haug med guider på nett uten at dette hjelper, kommet så langt at jeg ser mappene på wd'n, men får opp at de ikke inneholder noe media .. noen som har vært borti dette som har noen triks på lager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå