Chris_lox Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Er på leting etter ny telefon, da min gamle, gode og ikke minst trofaste SE W880i begynner å skrante på. Den gjør akkurat det jeg ber den om å gjøre, men jeg skulle gjerne sett at den kunne litt mer! Derfor er jeg nødt til å bruke litt penger på en ny mobil. Min tanke er å klare å holde meg under 2600,- og jeg har et par krav: - Wifi - God skjerm - E-post muligheter - Kalender som kan synces med Outlook (Viktig!) - God batteritid Til nå har jeg siklet litt på Nokia E52 og det virker som meg for en god kandidat. Etter hva jeg skjønner blir denne å se i svart på nettbutikker om ikke så alt for lang tid? Finnes det noen gode alternativer og er det noen som har noen innvendinger når det gleder e52? Chris
SubstansPrime Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Denne skulle vel dekke det meste: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...y-ericsson-w715
Chris_lox Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Skrevet 21. oktober 2009 Hmm.. virker ikke dum den. Bare synd jeg hater skyvetelefoner, hvorfor vet jeg ikke! Takk for forslaget!
cyclo Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Reklame og off topic fjernet. Når dere kommer over retningslinjebrudd, vennligst bruk rapporter knappen. Ikke post om retningslinjebruddet i tråden. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå