Thor Håkonsen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ett av de siste konsertbildene - denne gang fra ska-bandet Lame Ducks sin konsert på John Dee 17.oktober exif : 60mm @ f/2.8 1/2500 ISO 1250
Suic Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Ett av de siste konsertbildene - denne gang fra ska-bandet Lame Ducks sin konsert på John Dee 17.oktober exif : 60mm @ f/2.8 1/2500 ISO 1250 Veldig bra til å være ISO 1250. Har du fjernet noe støy i ettertid?
Deluze Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Et stilig bilde som falt i smak, men jeg skulle gjerne ha sett resten av gitaren på høyre side.
Thor Håkonsen Skrevet 6. november 2009 Forfatter Skrevet 6. november 2009 (endret) Veldig bra til å være ISO 1250. Har du fjernet noe støy i ettertid? Så lenge siden jeg la ut dette nå, at jeg hadde glemt ut å sjekke for tilbakemeldinger.. Bildene er tatt med Nikon D700, så jeg kunne sikkert ha gått enda litt opp på ISO. Ingen støyfjerning brukt Et stilig bilde som falt i smak, men jeg skulle gjerne ha sett resten av gitaren på høyre side. Der er vi enige om - men, det er mørkt, lys midt i mot osv - så komposisjon blir det (desverre) ofte så som så med på konsert. Man ( dvs jeg) knipser i grunn i vei, og håper på blinkskudd innimellom alt lyset rett i mot som ødelegger alt. Skal ta og legge ut ramma før dette når jeg kommer hjem for å vise hva jeg mener. Endret 6. november 2009 av ThorEH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå