Glenn Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Min søster skal ha ny laptop. Den hun har nå begynner å bli litt sliten. Vi har sett litt på disse to, som leveres med Windows 7. Fujitsu AMILO Pi3560 og HP Pavilion dv6-2008 AMD M520. Hvilken anbefales av disse to? HP har jo desidert det beste designet, men hva med ytelsen i forhold til Fujisuen? Jeg har relativt dårlig erfaring med HP's laptoper fra før, spesielt når det gjelder viftestøy, etc. Men dette kan jo ha forbedret seg. Hva mener dere?
EivindS_ Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ytelsesmessig er de to veeldig like. Kommer an på hva du/dere foretrekker. AMD/ATI eller Intel/Nvidia? Batterilevetid, vekt osv. Design som du sier. Min forrige laptop var en HP, og den var jeg veldig godt fornøyd med, selv om vifta etter hvert (2-3 år) begynte å lage en kraftig durelyd til tider. Turion-prosessorene er kjent for å gå litt varme, det gjorde min solo-prosessor, men var aldri noe problem. Hvordan de er idag vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå