Gå til innhold

Pent og stille kabinett - tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ønsker hjelp til innkjøp av kabinett, størrelse ca. miditower. Det viktigste er at det er stilrent (ingen vinduer, blå lamper etc.), tilnærmet lydløst men med ok kjøleegenskaper (store vifter eller plass til slike) og god byggekvalitet (begynner ikke å skrangle etter 6 mnd). Gode kabelløsninger og støydemping for disker er pluss.

 

Vil jo selvfølgelig ikke betale mer enn nødvendig, men jeg opererer ikke med noe spesielt pristak.

Endret av khare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg ønsker hjelp til innkjøp av kabinett, størrelse ca. miditower. Det viktigste er at det er stilrent (ingen vinduer, blå lamper etc.), tilnærmet lydløst men med ok kjøleegenskaper (store vifter eller plass til slike) og god byggekvalitet (begynner ikke å skrangle etter 6 mnd). Gode kabelløsninger og støydemping for disker er pluss.

 

Vil jo selvfølgelig ikke betale mer enn nødvendig, men jeg opererer ikke med noe spesielt pristak.

 

Man kan vel si at du bør titte litt på Lian Li kabinetter. Lite oppdatert på hva som finnes nå men har meget gode erfaringer fra tidligere både på plass, støy og utseende. Har nå mitt 6. Lian Li tower, og vurderer faktisk å bygge ny datamaskin, nok engang med Lian Li!

 

Microplex selger en god del av disse kabinettene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...