Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd....får å prate til en jente som jeg er gla i.


Gjest Sverre karlsen

Anbefalte innlegg

Gjest Sverre karlsen

Hei.

 

Jeg har vært forelsket i en jente iklassen min en stund....men tørr ikke og fortelle henne hva jeg føler. Hun er likssom populær...og alle liker henne. jeg er liksom ikke så så populær. Jeg er redd får å prate til henne, redd får at jeg skl drite meg ut, redd får at alle ler av meg. Hun takket ja til at vi skle møtes en gang, men kom ikke. derfor er jeg extra redd.

 

noen nsom har noen hint som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg ramse opp noen ting:

 

Hun er populær, alle liker henne.

Du er ikke populær.

 

Jenter liker oftest gutter som har en status i vennegjengen. Ok, du og hun ordnet en avtale om å møtes, og hun kom ikke.. Kanskje du skal hinte hun at du liker henne? - Tenker da på blikk kontakt og sånt, og etter du har fått litt kontakt med hun så spør du henne ut. Svarer hun nei eller ikke kommer, da dritter du i henne.

 

Dessverre må jeg si deg at det er alltid oss gutta som må ta det første steget.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
La meg ramse opp noen ting:

 

Hun er populær, alle liker henne.

Du er ikke populær.

 

Jenter liker oftest gutter som har en status i vennegjengen. Ok, du og hun ordnet en avtale om å møtes, og hun kom ikke.. Kanskje du skal hinte hun at du liker henne? - Tenker da på blikk kontakt og sånt, og etter du har fått litt kontakt med hun så spør du henne ut. Svarer hun nei eller ikke kommer, da dritter du i henne.

 

Dessverre må jeg si deg at det er alltid oss gutta som må ta det første steget.

 

Det er ingen vits i å be henne ut enda en gang nå. Hun er waste of time, sånn han legger det fram her.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...