MarqsK Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har denne teksten med en bakgrunn: Men når jeg skal skrive den ut blir den sånn: Noen som vet hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre for å fikse det?
MarqsK Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan la du inn bildet i word? Via: Sideoppsett --> Sidefarge --> Fylleffekter --> Bilde --> Velg Bilde --> OK!
MarqsK Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg bump'er litt her siden jeg trenger sangen før i morra ettermiddag, så hadde vert fint med svar Endret 20. oktober 2009 av DevilFish
kjeklulf Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Den metoden brukes for å lage html-sider (hvor bildet gjentas slik at det dekker hele siden). Bruk i stedet Sideoppsett -> Vannmerke -> Egendefinert -> Bildevannmerke. Fjern haken for Bleke om du vil ha bildet i originalfarger. Du kan også sette bildet inn i toppteksten (Sett inn -> Topptekst -> Rediger topptekst og så sette inn bildet) eller sette bildet inn direkte i dokumentet og legge deg bak teksten (Sett inn -> Bilde og deretter høyreklikke på bildet og velge Tekstbrytning -> Etter tekst).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå