Gå til innhold

Støtter SanDisk Imagemate 6in1 xD-kort?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har planer om å anskaffe meg en kortleser og har kikket litt på SanDisk Imagemate 6in1 Reader/writer.

Jeg har hele tiden hatt for meg at den støttet både xD og Smartmedia, men så oppdaget jeg plutselig at xD ikke virket med den. Eller det stod i hvert fall det på www.xd.no sine sider (på sandisk sine også for den saks skyld..)

 

Jeg lurer egentlig på om et xD-kort vil virke med den leseren. jeg ser på SanDisk sine hjemmesider at de har en litt mindre kortleser som støtter både xD og Smartmedia i samme boks. Kan dette være tilfellet med 6in1 saken også?

 

Hva er det som kommer til å bli utviklet videre? Burde jeg gå for den 6in1 og (kanskje) glemme xD kort, eller gå for en slik Dual leser som takler Smartmedia og xD (har begge korttyper hjemme)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skulle kjøpt en kortleser nå hadde USB 2.0 vært et av de viktigste kriteriene (med mindre man er glad i å vente og har god tid). Vet ikke om det finnes kortlesere for xD-kort med dette enda, i tilfelle hadde jeg ventet til dette kommer.

Jeg kjøpte en kortleser for xD+SM fra Fuji (DCP-R1), og den bruker USB1.1...men det finnes nok også med USB2.0 nå!

Uansett har jeg ikke fått brukt kortleseren ennå, fordi PC'en min ikke takler den. (den restarter idet jeg plugger den inn) Så jeg gleder meg til å få bærbar PC om et par uker og få overført bildene litt enklere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...