Gå til innhold

Harman/kardon HKTS 11 + reciever, spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg er på jakt etter et lite hjemmekinoanlegg til en billig penge. Jeg har funnet et som ser ut til å være sånn passe greit, men har et ganske vesentlig spørsmål til dette høytalersettet. jeg ha en reciever i tilleg til hvis jeg kjøper et Harman/kardon HKTS 11 anlegg? Eller er det bare til å koble det sammen, og i Tven(uten reciever) for at det skal funke? Har googlet, men ikke funnet et konkret svar.

 

Netshop har et godt tilbud på dette nå, men jeg har ikke penger til å kjøpe reciver + anlegg..

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=119582

 

 

Takker for svar ;)

Endret av luringS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg kjøpte denne pakken hos Soundgarden for ca 2 år siden, betalte da ca 7000 for den. Jeg har vært kjempefornøyd med den, du får mye for prisen. Jeg bruker det kun til film, ikke musikk. Det ble som du sikkert vet kåret til "beste kjøp" av Lyd og Bilde.

 

I forhold til om du må ha en reciver, så er svaret ja. Dette er ikke aktive høytalere, bortsett fra subben, så du er avhengig av å ha en forsterker eller reciver til å drive de.

 

 

-Tet

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :)

 

Det var dette jeg regnet med, men var ikke helt sikker..

 

Vet du/noen om en billig forsterker(ny/brukt) jeg eventuelt kunne brukt? Har egentlig ikke penger til å bruke på hjemmekino, men kan alltids hoste opp et par tusen til, om det finnes en forsterker som er brukbar nok til rundt denne prisen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...