Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med ex, tidenes bjørnefelle?


Gjest Guest_George_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_George_*

Heisann sveisann, skriver som gjest da jeg ikke ønsker dette knyttet til brukeren min av diverse grunner.

 

Er en del måneder siden det ble slutt, og for tiden bor vi langt fra hverandre. Likevel har det blitt til at vi nesten månedlig besøker hverandre. Sexen er råbra og er jo godt med kos. Først tenkte jeg at dette var en grei deal, men som månedene har gått er jeg usikker på hvor lurt dette egentlig er (ignorerte selvfølgelig alle innvendinger fra venner osv i begynnelsen). For greia er at jeg ikke føler noe veldig kjærlighet, annet enn at jeg er veldig glad i henne, mer enn venn og mindre enn kjæreste, sikkert fordi vi kjenner hverandre ut og inn, så og si. Men begynner som sagt å tvile på om dette er tidenes bjørnetjeneste.

 

Så er jo garantert folk her med samma erfaring, og håper dere kan dele litt og gjerne si hvordan dere taklet det - gikk dere lei, ble noen såret, skal ris kokes eller trekke osv osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_George_*

Altså, tror vi begge ligger på samme nivå følelsesmessig, men jeg er bare redd for et brudd nummer to. Og jeg vil heller ikke kutte kontakt og miste en av mine beste venninner. Hvordan kan jeg løse dette på en smooth måte, vil ikke såre henne eller meg selv mer enn nødvendig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...