OleBolle Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Jeg bruker pc-en min ca. hver dag, og har aldri hatt noe problemer i det hele og det store, men igår når jeg skulle til å slå den på kom den til oppstartssida: Windows XP (der den blåe stiplete linja går mot høyre gang på gang). Der ble den bare hengende fast, linja slutter aldri å gå. Det ser ikke ut til at lampen med cpu-bruk ikke lyser noe særlig heller. Noen som vet hva som kan være feil? Er det noe dere lurer på, så ikke nøl med å spørre!
Palme Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Får du startet opp i "Safe Mode"? Trykk på F8 rett før maskinen begynner å laste Windows og velg Safe Mode
OleBolle Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Får du startet opp i "Safe Mode"? Trykk på F8 rett før maskinen begynner å laste Windows og velg Safe Mode Har prøvd det, men da kommer det bare en svart skjerm med en blinkende hvit linje :/
Cundou Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hva slags PC har du? Vet du hvilke komponenter som er inne i den? Kan være lettere å hjelpe til da =)
OleBolle Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Nå er det ikke noe jeg selv kan gjøre... Pc-en skal inn Den begynte å hoste støv, og hadde en ganske skummel viftelyd. Takker likevel!
Cundou Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Er alltids noe du selv kan gjøre, med gode råd og tips. Hvis det er vifta som har streiket kan PC'n bli for varm, noe som kan forklare oppførselen. Det er vanligvis ikke et overdådig prosjekt å kjøpe ny vifte og sette inn den selv. Men du får ha lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå