Dan-The-Man Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 hei sliter med bakrunnstøy aka "bzzz" lyd hvis jeg bruker lydutgangen i frontpanelet på pcen. kabinettet er Zalman GS1000 Lydkort SupremeFx X-Fi Hovedkort Asus Rampage (II) Extreme (hvis det skulle være av betydning) OS Vista Ultimate Pluggen som går direkte ut fra lydkortet fungerer fint, men det hadde vært praktisk med en utgang i front også. At alle kabler sitter godt i er sjekket. Det finnes sikkert en del standardfeil, hvis noen har erfaring eller peiling setter jeg pris på litt hjelp På forhånd takk DanTheMan
ask99 Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Kabelen fra lydkort til frontpanel, er sikkert ikke skjermet. Prøv å adskill den fra andre strøm og signal kabler, spesielt strøm kabler! Se også at den ikke ligger inntil skjermkort. Endret 5. oktober 2009 av ask99
Dan-The-Man Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Kabelen fra lydkort til frontpanel, er sikkert ikke skjermet. Prøv å adskill den fra andre strøm og signal kabler, spesielt strøm kabler!Se også at den ikke ligger inntil skjermkort. Den ligger inntil skjermkort og er ikke skjermet fra andre kabler heller, er nok her feilen ligger da. Takk for svar, skal ordne opp så snart jeg kommer hjem i gjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå