z0rtiCk Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hei! Trenger litt hjelp med å koble opp en forsterker. Trenger å vite hva som er Remote og høytalere ut. Noen som vet dette? Endret 3. oktober 2009 av z0rtiCk
transmedia.no Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Du har ikke den 2x4-pols firkantkontakten som skal inn mellom kablene og phonokontaktene? Og jeg må nesten spørre; hva skal du bruke forsterkeren til? Den gir ikke mer effekt enn en vanlig spiller av i dag, den er basert på samme IC-chip'ene som sitter i spillerne, så med mindre du har et tilsvarende Pioneer komponent-anlegg eller skal ha et nostalgi-anlegg i en nostalgi-bil, er det ikke nødvendigvis noe mer lydmessig poeng enn et marginalt høyere maks-volum.
z0rtiCk Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Nei, jeg mangler 2x4 pinskontakten. Så trenger egentlig pin-out. Hadde en liten tanke om å bruke den til mp3-spiller i bilen. Og siden jeg hadde denne liggende, tenkte jeg at det hadde vært fint og fått denne til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå