black_sheep Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hvordan får jeg fjernet tab's som: notes, links, video eller events på profilen?? (de ligger øverst på profilen, rett under navnet ditt) Jeg har: 1. Høyreklikket og prøvd delete tab --> virket ikke 2. Searchet google, fant en guide. Hvor det stod: gå inn på application settings -> authorized application -> edit settings og remove --> virket ikke!!! ..Forbanna drit! Forslag?
Vindstille Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 1. Klikk på taben du vil fjerne 2. Du vil nå se et ikon som ser ut som et blyant i taben du er inni og som du nettopp klikket på. Trykk på dette ikonet. 3. Du vil nå få opp en drop-down meny med vanligvis ett valg. Trykk "Delete Tab". Du kan ikke fjerne tabsene wall, info, images og boxes.
black_sheep Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Det går ikke Får ikke bort notes, video eller links. Kan det ha noe med at jeg har lagt ut et par linker f.eks? Og jeg er tagga i noen filmer?
Vindstille Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Det har ingenting med at du har lagt til notater, videoer og ting i tabsen. Det skal gå ann å slette de uansett.
black_sheep Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Det har ingenting med at du har lagt til notater, videoer og ting i tabsen. Det skal gå ann å slette de uansett. De blir ikke borte!? Hvis jeg trykker jeg på det + tegnet, så kommer de opp på en liste nedover. Hva er greia? Maile Facebook-gjengen da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå