dancla Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Foreldet modifisering? Hvilken iextreme versjon var gjeldende/ny i jula 2006? Jeg modifiserte min 360 da og ikke gjort noe med den etter det. Bør jeg oppdatere den for å kunne brenne ut og spille de spillene som kommer ut på markedet idag? Snakker nå om offline spilling. Klarer nye spill å detektere gamle mod.versjoner og gjøre boksen uspillbar? Endret 30. september 2009 av dancla
cossiemk1 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ja, da må du oppdatere... du har mest sannsynlig ix-1.4 firmware, og nå om dagen er det ix-1.6 som gjelder.
dancla Skrevet 30. september 2009 Forfatter Skrevet 30. september 2009 så det vil si at hvis jeg prøver å spille et nytt spill så vil boksen min "havarere"? Finnes det ikke en oversikt over hvilke nye spill som faktisk støtte iextreme 1.4?
sunnhetsmannen Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 (endret) Vet ikke nøyaktig hva som vil skje, men tviler på den havarerer. Her er en oversikt over wave 3 spill, som trenger iextreme 1.51 eller 1.6 om jeg ikke tar feil... http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/759562 Endret 30. september 2009 av sunnhetsmannen
dancla Skrevet 30. september 2009 Forfatter Skrevet 30. september 2009 Takk for hjelpa har ingen bootable flash disk liggende her. Kan vel like godt lage meg en bootbar harddisk og gjøre det fra den??? Skulle vel ikke ha noe å si om man gjør det fra en harddisk?
cossiemk1 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Takk for hjelpa har ingen bootable flash disk liggende her. Kan vel like godt lage meg en bootbar harddisk og gjøre det fra den??? Skulle vel ikke ha noe å si om man gjør det fra en harddisk? Flashing du snakker om?? Det må du i tilfelle gjøre med en pc, som har via sata-kort. Du kan også patche wave3 spill, og spille dem med ix1.4, men da kan du IKKE være online...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå